Familjen Hall

Husvagnssemester 2013, Dag 8 - Norrköping Flying Disc VM
2013-07-25

Boende:Himmelstalunds camping, Norrköping

Torsdag: Fjärde VM dagen

Jag har nu tävlat klart i de grenar jag anmält mig i.

SCF, tävlingsdebut och tränade en del hemma i Piteå innan. Plats 39 av 50 deltagare.

Längd, testat innan minns inte vad jag klarat av tidigare men är som sagt nöjd med mina 128 meter. Plats 33 av 50 deltagare.

Discathon, tävlingsdebut och tränade lite hemma och denna gren tycker jag var skoj trots att man måste springa. Plats 27 av 42 deltagare.

Precision, tävlingsdebut och denna hade jag inte möjlighet att träna till så man får nöja sig med att slippa sista platsen. Plats 44 av 51 deltagare.

Slutligen discgolf, första rundan var lite av en katastrof och följde upp med en godkänd runda idag så har inte än sett vilken placering jag fick.

Det har varit fullt schema och vi har knappt hunnit äta och veckan har sprungit igenom och tur med vädret skadade inte.

Kommer VM tillbaka till Sverige vill jag absolut tävla igen, riktigt skoj och redan revanschsugen