Familjen Hall

Husvagnssemester 2013, Dag 10 - Stockholm

Boende: Bredängscamping, Stockholm

Lördag:

Vi började dagen med att åka in till stan där jag gjorde ett ärende. Vi tog en fika på det anrika Vetekatten.

Efter ärendet åt vi lunch på Vapiano! Mums! Var första gången för mig och nästa gång måste jag bara pröva deras pizza som såg så god och fräsch ut med färska ingredienser! Ian hade fått en hamburgare på Max innan så han fick kolla Film medan vi åt.

Efter lunchen åkte vi till Mälarhöjdsbadet! 

Vi tar kort på varandra samtidigt! Efter att jag varit med John 1 vecka på VM var han med mig 1 dag på stranden!  (ursäkta menar ett par timmar!!!) och det klarade han nästan utan en enda sur min! Mälaren svalkade skönt.Badet ligger bredvid campingen men jises vilken backe upp när man ska hem!!!! Inte alls smidigt och bekvämt!

 
På kvällen åkte vi in till stan och åt middag med Niklas, Lisa och Sebastian i Vasastan. Så underbart mysigt att sitta ute i den varma sommarkvällen! Love it!