Familjen Hall

Åttonde dagen i Limone
Det är fotfarande mycket snö på Monte Baldos topp!
 
2016-05-06
Limone 22 C sol
Badtemp i Gardasjön 12.3 C
Camping park garda
 
Fredag:
Igår fick John magsjuka! Jag och Ian lyckades ta smittan med oss! Han har legat däckad i över ett dygn och spytt!
Inte roligt alls med magsjuka i en husvagn! Jag hann inte begränsa honom så han hann ligga i alla våra sängkläder! Jag har panik över att bli smittad så i natt hade jag inget att sova i då jag lagt allt på tvätt, lakan och handdukar har jag extra av.
 
Jag och Ian har försökt roa oss själva. Vi har varit vid poolen men det var för kallt i vattnet så Ian ville tillbaka till vagnen. Ian har byggt ett eget släp till sparkcykeln och ritat en varningstriangel och satt fast bak. Så nu kör han allt! Sopor, diskbalja, vatten osv. alla på campingen ler åt honom!
 
 
 
Jag har tvättat alla sängkläderna och städat husvagnen. Känns fräscht! :) Får panik av tanken på magsjuka! 
Här på vår camping är det bara 4 amper i stolparna så proppen går hela tiden! Går inte att dammsuga utan att propen går och då har vi ställt ner alla watt på damsugaren. Micron kan vi inte alls anväda, det stör mig dock inte lika mycket som att inte kunna dammsuga.
 
 
 
Tvättar bort magsjukebaciller!!!