Familjen Hall

Tjugofjärde dagen i Limone - Vandring i Alperna
2016-05-22
Limone 24.5 C sol
Badtemp i Gardasjön 16.5 C
Camping park garda
 
Söndag:
Jag klev upp 07.30 och tog mig ut och upp i bergen. Jag gick naturstigen som tog 1 timma i bra tempo med en stigning på 251 meter. När jag kom tillbaka till campingen tog jag ett dopp i sjön!
Sedan åt vi frukost! Vi har solat och läst bok hela dagen och haft det super skönt! Jag tog en liten power nap och på eftermiddagen gick vi till poolen och åt glass och badade. Det har blivit mycket varmare i poolen.
 
På kvällen blev det disk, matlagning och duschning. Vi har även tvättat två maskiner med tvätt idag. Ja livet är verkligen enkelt här och vi njuter av all tid vi har tillsammans!
 
Morgonens rumpträning!
Stranden alldeles öde och tom när jag gick tillbaka till campingen under morgonens promenade.
 
Livet är enkelt här! :)
 
Vår Middagsmiljön klagar vi inte på!