Familjen Hall

Trettiotredje dagen I Limone - Sista dagen
2016-05-31
20 C sol
Badtemp i poolen 22.7 C 
 
Tisdag:
Jag började dagen med att vandra upp till ett vattenfall! Gick genom byn Limone och vidare efter gångvägarna som följer sjösidan. När jag varit till vattenfallet gick jag och utforskade hur långt man kan gå gångvägen som går genom hela Limone. Promenaden tog två timmar. Det är första dagen ryggen kändes bättre sedan jag fick magsår. Men inte alls helt bra! När jag kom tillbaka var jag så trött i ryggen att jag vilade medan John och Ian gick ner på stan och handlade några bilar Ian sett till han och Elmer.
 
När de var tillbaka städade vi och packade ihop vagnen då det är vår sista kväll. Vi gick och åt en sen middag på resturangen Le Palme som vi åt morsdagsmiddagen på. Denna gång tog jag en hemmagjord pasta med havets alla skaldjur! Den var sjukt god!!! Självklart drack vi gott vin till från Valpolicella! 
 
Vattenfallet ovanför Limone
 
På morgonen kommer Ian ner till vår säng och jag och han fortsätter att sova och mysa så skönt!
 
Så här står vi nu när vi har snurrat vagnen så vi har dragkroken utåt. Vi vände den för att inte bli inparkerade nu när det börjar närma sig avfärd för oss.
 
Ian gick in till stan för att han skulle köpa presenter med hem till Elmer. Självklart köpte han samma saker till sig själv! :)
Vår packbox som vi investerat i till resan är ovärderlig! Vi köpte den största vi kunde hitta och den rymmer stolar, bord, badenbaden sidor till markisen och Ians radiobil.
Vi gick till Le Palme i kväll igen!
Jag tog en hemmagjord pasta med havets alla läckerheter! Denna rätt var magiskt god!
Ipad är oxså ovärderligt!!! :)